TV, Radio, Print & Outdoor

Η καθιερωμένη τεχνογνωσία της ομάδας μας στα παραδοσιακά μέσα μπορεί να διευρύνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να εμβαθύνει το διαδικτυακό & την αφοσίωση του χρήστη εκτός σύνδεσης.

+58 %

Relative Lift

+56 %

in Traffic

+41 %

on Sales in the new collection

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In nisl velit, pharetra vitae sodales ut, aliquam in turpis. Sed vitae pellentesque sapien. Aenean consequat, ligula tempor porta semper, erat lorem venenatis tellus, nec suscipit ante odio et lectus. Aenean sodales ipsum eleifend sapien finibus volutpat. Curabitur libero arcu, mattis ac nunc eu, sodales rhoncus lorem. In laoreet scelerisque orci, in dapibus mauris pellentesque scelerisque. Vestibulum gravida ex nec ante tempus, at lobortis mauris luctus. In ac ligula nec mi semper luctus. Donec a purus ut sem euismod pulvinar ac molestie enim. Aenean eget aliquet massa. Phasellus lobortis lorem vitae ornare aliquam.

Το case

Το Bodytalk γεννήθηκε από μια απεριόριστη αγάπη και θαυμασμό για αυτό το εκπληκτικό εργαλείο που έχουμε όλοι: το σώμα μας. Όχι το σούπερ τονισμένο σώμα, ή το αψεγάδιαστο σώμα, ή το σώμα που βλέπετε στις φωτογραφίσεις μόδας, όχι. Το Bodytalk υποστηρίζει κάθε σώμα και στοχεύει να αναδείξει όλες τις δυνατότητές του.

Η εταιρεία είναι από τις κορυφαίες στον χώρο της αθλητικής ένδυσης έχοντας δικαίως κατακτήσει την ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια τόσο μέσα από τα φυσικά της καταστήματα όσο και μέσα από το ψηφιακό και ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Η πραγματική διαπραγμάτευση

Η Bodytalk είναι η μεγαλύτερη ελληνική μάρκα αθλητικών ειδών. Ιδρύθηκε το 1996 στην Αθήνα και σήμερα διαθέτει 26 αποκλειστικά καταστήματα, δυναμική δραστηριότητα σε πολλές χώρες του κόσμου και ισχυρή διαδικτυακή παρουσία.

Αντιμέτωπη με την πρόκληση μιας νέας μετά τον Covid εποχή, η Bodytalk έθεσε ως στόχο την αύξηση των εσόδων στο διαδίκτυο μέσω συστηματικών επενδύσεων σε ψηφιακά κανάλια και ιδιαίτερα των πωλήσεων από τις νέες συλλογές της.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, ζητήθηκε από την ομάδα του Bodytalk σε συνεργασία με την ομάδα μας να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που ακολουθεί η εταιρεία, αντιμετωπίζοντας δύο βασικές προκλήσεις:

  1. Για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και την προβολή των νέων συλλογών, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις από αυτές.
  2. Βελτίωση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών απόδοσης στα κανάλια όπου υπάρχουν ευκαιρίες.

Η Προσέγγισή μας

Having set the above goals, Bodytalk and our team developed a new digital marketing strategy, activating campaigns and tools.

    1. Branding
       
      The branding strategy was designed based on short duration Branding Bursts, targeting new audiences with high frequency, in a cross-channel logic.

      The main campaigns that were activated:

      • YouTube Efficient Reach
      • Facebook Reach & Frequency
      • TikTok Reach & Frequency – Top Feed
      • Teads In-Read Ads

        
      At the same time, tools were used to estimate results (Google Reach Planner) and to measure effectiveness (Brand Lift, Search Lift Study).

      Indicatively, the main bursts are Back to School, Underwear, Loungewear, Fall Winter, Spring Summer, Swimwear.

    2. Performance
       
      The 2 main axes in terms of media & performance were:

      1. Branding Repeats, to boost sales of new collections, targeting the audiences exposed to the Bursts. The main campaigns activated: YouTube Video Action, Google Discovery, Facebook Conversions, TikTok Conversions, combined with shopping – catalog sales formats.
      2. Activation of new and improvement of existing performance campaigns in order to maximize online turnover in all our key channels, taking into account both their spend and their contribution to the total turnover.

Τι καταφέραμε

Despite the difficulties and challenges, through the above process Bodytalk achieved significant results in terms of both awareness and performance.

More specifically:

  • Bodytalk’s brand lift increased by more than 15% after the main Awareness bursts, a rate +107% higher than that of brands belonging to the same industry in Greece.
  • The Fall Winter burst achieved a 58% Relative Lift, the estimated increase in search volume from those exposed to the campaign, compared to the search volume of those not exposed.
  • At the same time we had an increase in the traffic of the eshop by 56% compared to last year.
  • At the same time, sales in the new collection increased by 41% for the same period.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In nisl velit, pharetra vitae sodales ut, aliquam in turpis. Sed vitae pellentesque sapien. Aenean consequat, ligula tempor porta semper, erat lorem venenatis tellus, nec suscipit ante odio et lectus.

google-PremierPartner-2024
facebook-pic
workplace-pic
agency-pic
social-media-pic

45

Social Media Awards

evo-pic

174

E-volution Awards

peak-pic

29

Peak Performance Marketing Awards

dime-pic

1

Effie Awards