No1
eshop στα λευκά είδη
227 %
αύξηση οργανικής
επισκεψιμότητας
284 %
αύξηση του τζίρου από οργανικά αποτελέσματα
4
evolution awards
Το case
Το Spitishop αποτελεί σήμερα το πληρέστερο ηλεκτρονικό κατάστημα Ειδών σπιτιού, προσφέροντας πάνω από 50.000 προϊόντα σε περισσότερες από 400 προϊοντικές κατηγορίες σχετικές με το σπίτι, το παιδί και τον κήπο, διαθέτοντας παράλληλα και 2 φυσικά καταστήματα στην Αθήνα.
Το Spitishop επενδύει συστηματικά τα τελευταία χρόνια στο SEO,κατεχοντας μεγάλο μερίδιο σε non-branded αναζητήσεις, παρουσιάζοντας με αυτό τον τρόπο σημαντική ανάπτυξη YoY. Έτσι, η συνέχιση αυτής της πορείας, καθώς και η ενίσχυση της αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση, σε μια αγορά και ένα περιβάλλον που γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό. Η βελτίωση του ranking μας στα πιο δημοφιλή brands απέναντι στους ιστότοπους των ίδιων των brands αλλά και ο εντοπισμός νέων keywords (long-tail & broad) αποτέλεσε μια ακόμη πρόκληση-στόχο.
Η προσέγγισή μας
Χτίζοντας ένα SEO project τόσο γενικά όσο και στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντα κοιτάμε και αξιολογούμε συγκεκριμένες μεταβλητές οι οποίες πιστεύουμε ότι θα έχουν το μεγαλύτερο δυνατό impact στα αποτελέσματα. Έτσι και στην περίπτωση του spitishop προσπαθήσαμε να κάνουμε focus στα σημεία εκείνα όπου και βάση του κλάδου και της αγοράς αλλά και βάση του ίδιου του site θα μας έδιναν και συνεχίζουν να δίνουν τα καλύτερα δυνατά results.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία λοιπόν επικεντρωθήκαμε σε μερικούς άξονες βελτιστοποίησης, πολύ σημαντικούς για το project, οι οποίο όπως έδειξαν και συνεχίζουν να δείχνουν μέχρι και σήμερα τα αποτελέσματα είχαν επιδραστική σημασία στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας αλλά των παραγγελιών που προέκυψαν από το organic σαν κανάλι. Κατά αυτόν τον τρόπο εστιάσαμε αρχικά σε εργασίες που είχαν να κάνουν με το technology και το ίδιο το eshop όπως:
- Βελτιστοποίηση του Internal Linking μέσα στο eshop
- Βελτίωση της ταχύτητας των webpages μέσω συγκεκριμένης μεθοδολογίας
- Απαλοιφή duplicate σελίδων
- Δημιουργία νέων sitemaps
- Βελτίωση των Meta Titles & Meta Descriptions βάσει keyword research
- Δημιουργία νέων σελίδων βάσει keyword research
- κ.α.
Παράλληλα με τις παραπάνω υλοποιήσεις δημιουργήσαμε και ένα πλάνο βελτιστοποίησης του off-page SEO μας δημιουργώντας νέα links τα οποία “δείχνουν” στο ehsop του spitishop.gr και βελτιστοποιούν το ranking του στις μηχανές αναζήτησης. Αυτή η διαδικασία σε συνδυασμό με ένα ευρύτερο και άκρως αποτελεσματικό link building strategy βοήθησε σημαντικά στο να καταφέρουμε να πιάσουμε τους στόχους μας.
Τι καταφέραμε
Μέσω του SEO project πέρα από όλα τα άλλα ίσως το σημαντικό “win” ήταν ότι καταφέραμε να βελτιστοποιήσουμε το ευρύτερο User Experience για το χρήστη μας.
Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι πέρα από τα αποτελέσματα που είχαμε οργανικό όλες αυτές οι υλοποιήσεις βοήθησαν τη γενικότερη απόδοση του site σε επίπεδο Usability & Conversion Rate optimization.
Έτσι λοιπόν παρατηρήσαμε μια παράλληλη αύξηση τόσο στον τζίρο όσο και στην επισκεψιμότητα από το organic channel μαζί με μια βελτιστοποίηση στην απόδοση και των υπολοίπων επιμέρους καναλιών.
Αυτό μας έδειξε να καταλάβουμε ότι ένα project SEO δεν έχει μόνο αντίκρισμα στην οργανική κίνηση και τις παραγγελίες από αυτήν, αλλά βοηθάει με τη σειρά σε πολλά ακόμα aspects ενός e-business project.
45
Social Media Awards
174
E-volution Awards
29
Peak Performance Marketing Awards
1
Effie Awards