Alterlife – Fitness Excellence in a Digital World!

Πως η Alterlife άνθισε μέσα από τις δυσκολίες της Post-Covid εποχής καταφέρνοντας να αποτελεί την Νο.1 αλυσίδα fitness στην Ελλάδα για ακόμη μια χρονιά!

+16

Clubs σε όλη την Ελλάδα

+98 %

σε Brand κανάλια YoY

+165 %

σε επισκεψιμότητα YoY

5.5 M

Unique Reach στα SoMe

Το case

Η ALTERLIFE αποτελεί τη μεγαλύτερη & πιο αναγνωρίσιμη αλυσίδα gym clubs στην Ελλάδα. Βραβευμένη ως Company of the Year & Best Gym Chain στα Fitness Awards 2022 – μαζί με 13 ακόμη βραβεία της διοργάνωσης – αποτελεί τον leader στον χώρο του fitness και διαρκώς αναπτύσσεται σε περισσότερα σημεία της Ελλάδας. Διαθέτει πλέον 67 clubs σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και Alterlife Beauty υπηρεσίες & Alterlife Kids.

Στόχος της ALTERLIFE είναι η συνεχής ανάπτυξη της εταιρείας τόσο σε επίπεδο νέων gym clubs όσο και η διατήρηση & η ανάπτυξη του πελατολογίου της. Ταυτόχρονα, μόνιμος στόχος της εταιρείας αποτελεί το top-of-mind awareness του οράματος και των ιδανικών του brand, θέτοντας πρότυπα στο χώρο του fitness & φέρνοντας πιο κοντά τα κοινά σε μια fitness excellence εμπειρία.

Η πρόκληση

Το 2021-2022, ωστόσο, ήταν μια πρωτόγνωρη & αρκετά δύσκολη χρονιά τόσο για την ALTERLIFE όσο και για ολόκληρο τον κλάδο του fitness, καθώς είχαμε να αντιμετωπίσουμε:

  • την δύσκολη μετάβαση στην επόμενη μέρα, στη μετά-covid εποχή λειτουργίας των γυμναστηρίων που επηρέασε σε τεράστιο βαθμό τόσο την ευημερία των εταιρειών όσο και τις σχέσεις τους με τα μέλη της
  • την επιστροφή στο φυσικό χώρο των γυμναστηρίων και την μετάβαση από το αίσθημα “μουδιάσματος”, μετά από μία σειρά μακρόχρονων περιοριστικών μέτρων, στο αίσθημα κανονικότητας καθ’ όλη τη διάρκεια μιας επίσκεψης από τα μέλη μας
  • την ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης στα υπάρχοντα μέλη και την απόκτηση νέων μέσα από την ενημέρωση σχετικά με τη φιλοσοφία της ALTERLIFE
  • Και τη συνεχή δραστηριοποίηση και ανάπτυξη των φυσικών καταστημάτων

Ο πήχης, ωστόσο, στα ALTERLIFE συνέχισε να είναι τοποθετημένος υψηλά έχοντας στόχο την εδραίωση του brand μέσα στη μετά-covid εποχή και την διατήρηση & ανάπτυξη της βάσης των μελών μας και των φυσικών καταστημάτων.

Η προσέγγισή μας

i. Social Media

  • Content Calendar βασιζόμενο σε success stories μελών μας, διατροφικές συνήθειες & exercise tips όπως και concepted περιεχόμενο, που πηγάζει από την τοποθέτηση των Alterlife και από τις ανάγκες και interests των διάφορων personas μας και της εκάστοτε εποχικότητας.
  • Localised καμπάνιες με εμπορικό περιεχόμενο, βάσει πολύ συγκεκριμένων περιοχών ανά την Ελλάδα, για την επικοινωνία διαφορετικής εμπορικότητας ανά πόλη
  • Traffic & Conversions καμπάνιες με βάση την περιοχή των χρηστών με στόχο την αύξηση των leads σε συνδυασμό με dedicated landing pages αλλά και Awareness καμπάνιες για την επέκταση του franchise.
  • Συνεργασία με τον ambassador μας, Λευτέρη Πετρούνια, ενημερώνοντας για τους νέους τρόπους λειτουργίας και τα νέα μέτρα υγιεινής που τηρούνται στα ALTERLIFE γυμναστήρια.
  • Fun & informative περιεχόμενο με challenges και ”facts about ALTERLIFE”.

ii. Google Ads

Δόμηση ενός νέου πλάνου διαφήμισης με σκοπό την υποστήριξη του brand equity και το acquisition νέων μελών με καμπάνιες ανά:

  • περιοχή & clubs
  • διαφορετική υπηρεσία

Discovery & Display Campaigns
Remarketing GDN & YouTube Campaigns με το αντίστοιχο περιεχόμενο.

Alterlife O Alterlife R Alterlife I Alterlife A

iii. TikTok

Έχοντας αξιοποιήσει αποτελεσματικά το παραπάνω κανάλι διαφημιστικά, προχωρήσαμε το Σεπτέμβριο στη δημιουργία του δικού μας profile και στο σχεδιασμό ειδικά διαμορφωμένου calendar/περιεχομένου για την πλατφόρμα, με σκοπό τη συσπείρωση gym-related κοινότητας.

iv. Email & Viber

Δομημένες επικοινωνίες με personalized περιεχόμενο βάσει του segmentation των λιστών μας με περιεχόμενο:

  • Ενημερωτικό σχετικά με προσφορές
  • Υποστηρικτικό βάσει των αναγκών του μέλους
  • Branded αναφορικά με τις μεγάλες καμπάνιες μας

v. TVC

Τέλος, οι παραπάνω branding ενέργειες αποδόθηκαν περιεκτικά & αποτελεσματικά και σε offline επίπεδο με αντίστοιχα spots που έπαιζαν την ίδια περίοδο με τη digital καμπάνια μας.

Τι καταφέραμε

Παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν και αναφέρουμε παραπάνω, η ALTERLIFE απέδειξε για ακόμα μια φορά γιατί είναι ο leader στον κλάδο του fitness.

Συγκεκριμένα:

  1. Τα ALTERLIFE clubs κατάφεραν στην post-covid εποχή να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο και να ενδυναμώσουν την βάση των clubs τους με ακόμη 16 clubs σε όλη την Ελλάδα.
  2. Τα ALTERLIFE clubs κατάφεραν να διατηρήσουν και να μεγαλώσουν την βάση των μελών τους συνολικά σε όλα τα γυμναστήρια του ομίλου.
  3. To site της Alterlife παρουσίασε αύξηση +165% YoY σε επισκεψιμότητα και +150% YoY σε μοναδικούς χρήστες.
  4. Τα branded κανάλια επισκεψιμότητας (Organic & Direct) αυξήθηκαν YoY 98%.
  5. Τέλος μέσω SoMe καταφέραμε να προσεγγίσουμε συνολικά πάνω από 5.5Μ μοναδικούς χρήστες σε όλες τη χώρα.
google-PremierPartner-2024facebook-picfacebook-pic-2workplace-pice-business-agency-pice-commerce-agency-pichr-gold-pichr-silver-pic
social-media-pic

45

Social Media Awards

evo-pic

174

E-volution Awards

peak-pic

29

Peak Performance Marketing Awards

dime-pic

1

Effie Awards