+58 %
Relative Lift
+56 %
στην Επισκεψιμότητα
+41 %
σε Πωλήσεις στη νέα συλλογή
Το case
Η Bodytalk γεννήθηκε από μια απεριόριστη αγάπη και θαυμασμό για αυτό το εκπληκτικό εργαλείο που έχουμε όλοι μας: το σώμα. Όχι για το σούπερ γυμνασμένο σώμα, ή το αψεγάδιαστο σώμα, ή το σώμα που βλέπεις στις φωτογραφίσεις μόδας, όχι. H Bodytalk στηρίζει το κάθε σώμα, και στοχεύει να απογειώσει όλες τις δυνατότητες του.
Η εταιρεία αποτελεί μια από τις κορυφαίες στο χώρο της αθλητικής ένδυσης έχοντας κατακτήσει δικαίως τα τελευταία χρόνια την ελληνική αγορά τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων της όσο και μέσα από τα ψηφιακά μας και το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Η πρόκληση
Η Bodytalk είναι το μεγαλύτερο ελληνικό brand αθλητικής ένδυσης. Ιδρύθηκε το 1996 στην Αθήνα και σήμερα διαθέτει 26 αποκλειστικά καταστήματα, δυναμική δραστηριότητα σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο και ισχυρή online παρουσία.
Έχοντας μπροστά της πρόκληση μιας νέας post covid εποχής η Bodytalk έθεσε σαν στόχο την αύξηση του online revenue μέσω της συστηματικής επένδυσης στα digital κανάλια και κυρίως των πωλήσεων από τις νέες συλλογές της.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, η ομάδα της Bodytalk σε συνεργασία με την ομάδα μας κλήθηκαν να επαναπροσδιορίσουν την digital marketing στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, αντιμετωπίζοντας δύο βασικές προκλήσεις:
- Την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand και των νέων συλλογών, με σκοπό την μεγιστοποίηση των πωλήσεων που προέρχονται από αυτές.
- Τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των performance καμπανιών στα κανάλια στα οποία υπάρχει ευκαιρία.
Η προσέγγισή μας
Έχοντας θέσει τους παραπάνω στόχους, η Bodytalk μαζί με την ομάδα μας, ανέπτυξαν μία νέα digital marketing στρατηγική, ενεργοποιώντας καμπάνιες και εργαλεία.
-
- Branding
H branding στρατηγική σχεδιάστηκε με βάση Branding Bursts μικρής διάρκειας, στοχεύοντας σε νέα κοινά με υψηλό frequency, σε cross-channel λογική.Οι κυριότερες καμπάνιες που ενεργοποιήθηκαν:
- YouTube Efficient Reach
- Facebook Reach & Frequency
- TikTok Reach & Frequency – Top Feed
- Teads In-Read Ads
Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία για την εκτίμηση των αποτελεσμάτων (Google Reach Planner) και για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας (Brand Lift, Search Lift Study).Ενδεικτικά, τα κυριότερα bursts: Back to School, Underwear, Loungewear, Fall Winter, Spring Summer, Swimwear.
- Performance
Οι 2 βασικοί άξονες σε επίπεδο media & performance ήταν οι εξής:- Branding Repeats, με σκοπό την ενίσχυση των πωλήσεων των νέων συλλογών, στοχεύοντας τα κοινά που εκτέθηκαν στα Bursts. Οι κυριότερες καμπάνιες που ενεργοποιήθηκαν: YouTube Video Action, Google Discovery, Facebook Conversions, TikTok Conversions, σε συνδυασμό με shopping – catalog sales formats.
- Ενεργοποίηση νέων και βελτίωση των υπαρχόντων performance καμπανιών με στόχο την μεγιστοποίηση του online τζίρου σε όλα τα βασικά μας κανάλια λαμβάνοντας υπόψην τόσο το spend τους όσο και την συνεισφορά τους στον συνολικό τζίρο.
- Branding
Τι καταφέραμε
Παρά τις δυσκολίες και τα challenges, μέσα από την παραπάνω διαδικασία η Bodytalk πέτυχε σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο awareness όσο και performance.
Πιο συγκεκριμένα:
- Το brand lift της Bodytalk αυξήθηκε πάνω από 15% μετά τα βασικά Awareness bursts, ποσοστό κατά +107% υψηλότερο από εκείνο που παρουσιάζεται σε brands που ανήκουν στον ίδιο κλάδο, στην Ελλάδα.
- Στο Fall Winter burst επιτεύχθηκε 58% Relative Lift, η εκτιμώμενη αύξηση στον όγκο αναζήτησης από εκείνους που εκτέθηκαν στην καμπάνια, σε σχέση με τον όγκο αναζήτησης εκείνων που δεν εκτέθηκαν.
- Παράλληλα είχαμε αύξηση στην επισκεψιμότητα του eshop κατά 56% σε σχέση με πέρσυ.
- Ενώ ταυτόχρονα οι πωλήσεις στη νέα συλλογή αυξήθηκαν κατά 41% για το ίδιο διάστημα.
45
Social Media Awards
174
E-volution Awards
29
Peak Performance Marketing Awards
1
Effie Awards